Simple Yet Determined

Sunday, 13 July 2008

cheer chen new song

i become more slient in words....
i dunnoe why....


anyway, cheer chen (陳綺貞) new song: 失敗者的飛翔

自覺不被擁抱的人
失去歸所的人,
腳踏實地卻也渴望飛的人,
都在這幅畫裡被接受了"

everyone need a place for them to hide....
this is where i like to hide...
hiding in her song...
like to go her website...
where all kinds of people will write watever they feel inside...
somehow i find someone have the same kind of feeling or thoughts....
it is just so peaceful...
it is just so nice...
feel secure...! :)

http://cheerego.com/dome_web/guest_t.php?pagenow=2

lyrics

你知道嗎 
聽你說話
我只需要聽你說話
在你的聲音中 
安全得讓我害怕

這是一個快樂的警告
警告我別想逃這個特別的時刻判斷絕不會是你想要你的溫柔 
包圍而我像個沒人愛的傻瓜
你的影子巨大 
像喧囂的髒話
在一片歡樂的景像之中
我卻覺得勉強

在離別的前夕 
找不憂傷的台階下
你承認吧
你也想要體驗英雄般的誇張悲壯
來不及為你歌唱
你瀟灑而昂揚在一片荒涼的景像之中
我卻覺得晴朗讓我為你飛翔 
在你殘破的天空之上當我聽你說話 給我肩並肩的擁抱

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home